خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,755

استقلال - فولاد؛ درست مطابق پیش بینی | تحلیل فنی

استقلال - فولاد؛ درست مطابق پیش بینی | تحلیل فنی
تیم های استقلال و فولاد از ساعت 18:00 به مصاف هم رفتند و این دیدار همان طور که پیش بینی می شد کم گل و کم موقعیت به پایان رسید.

به گزارش مستر90، استقلال در این دیدار مثل بازی گذشته اش از زوج رمضانی و ژستد در خط حمله استفاده کرد تا بخش زیادی از برنامه های بازیسازی این تیم در توپ های بلند خلاصه شود. ترکیب استقلال در این بازی به شرح زیر بود:

سید حسین حسینی، کوین یامگا، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی و رودی ژستد
برای صحبت در مورد استقلال باید همان حرف های قبلی را تکرار کنیم؛ استقلال در بخش بازیسازی به هیچ عنوان تیم خوبی نیست اما بهترین استراتژی را برای حرکت به سوی قهرمانی در پیش گرفته است!

منظورمان از این حرف هم این نیست که بقیه تیم ها از لحاظ گلزنی هیچ مشکلی ندارند و این تنها استقلال است که نمی تواند به خوبی موقعیت سازی کند. در طرف مقابل در بسیاری از مطالب هم استقلال را به خاطر سبک و روشی که برای حرکت به سوی قهرمانی در پیش گرفته، تحسین کرده ایم. در مطلبی که روز گذشته برای بررسی این بازی نوشته بودیم اشاره کردیم گره این بازی با یک شوت یا ضربه شروع مجدد باز خواهد شد و بعد از این اتفاق بازی با دفاع همه جانبه یکی از تیم ها به پایان می رسد. همان طور که انتظار داشتیم بازی با همین روند دنبال شد و به پایان رسید اما از پرداختن به برخی نکته ها نباید بگذریم.

استقلال در این دیدار با 0.25 xG به یک پیروزی سه امتیازی رسید و این قضیه دقیقا همان چیزی است که استقلال برای قهرمانی به آن نیاز دارد؛ استفاده از تک موقعیت ها... اما هیچ تضمینی وجود ندارد که استقلال در بازی های این چنینی با این آمار باز هم به پیروزی برسد اما آبی ها باید تا می توانند دروازه خود را بسته نگه دارند. تیمی که گل نخورد و در شرایط استقلال باشد قطعا شانس اول قهرمانی است. حالا حالا ها سطح فوتبال ایران در شرایطی قرار دارد که اگر تیم شما بتواند خط دفاعی مستحکمی بسازد با شیوه بازیسازی ناقص هم می توانید تا حدودی به اهداف خود نزدیک شوید...

باید از پتانسیل مهاجم های تیم بیشتر استفاده شود
فرهاد در دو بازی اخیر تصمیم گرفته از دو مهاجم هد زن استفاده کند اما به جز تک کرنر مقابل پدیده، خیلی از قدرت سرزنی مهاجم های تیم در امر گل زنی استفاده نشده و یکی از دلایل اصلی آن هم سانتر های بدموقع و نه چندان خوب استقلالی ها در جریان بازی است. قضیه این سانترها موضوعی است که می تواند در تمرینات تیم بهبود پیدا کند و قضیه حل نشدنی ای نیست. در طول 90 دقیقه و در جریان بازی چند ارسال مناسب روی سر مهاجمان استقلال فرستاده شد؟

بخشی از مشکل بازیسازی استقلال قطعا به دلیل نبود مهره مناسب است اما این تیم می تواند با استفاده بیشتر از پتانسیل مهاجم های بلندزنش به موقعیت های بهتری برسد و به عبارتی استقلال باید بیشتر روی ارسال های دقیق از کناره ها تمرکز کند. یکی از بهترین انتخاب ها در شرایط تیم هایی مثل استقلال؛ روی آوردن به ارسال از کناره ها است چرا که آبی ها مهره های مناسبی برای استفاده از این نوع توپ ها دارند.

مهدی مهدی پور؛ اعتماد به نفسی که باید به ریسک پذیری ختم شود
یکی از نقاط مثبت این روزهای ترکیب استقلال هم مهدی مهدی پور است. علاوه بر گل و پاس گل هایی که این بازیکن در بازی های قبلی به ثبت رسانده، مهدی پور در دو بازی اخیر مشارکت بسیار مناسبی در امر توپ گیری داشته و به خوبی با بازپس گیری توپ استقلال را در موقعیت قرار می دهد و یکی از گل های این تیم هم در بازی مقابل پدیده روی چنین توپ گیری ای به ثمر رسید.

علاوه بر این موضوعات مهدی پور در ترکیب استقلال حداقل به اعتماد به نفس مناسبی رسیده که می تواند اقدام به شوت زنی از آن فاصله کند یا پاس های پر ریسک تری نسبت به بازی های فصل گذشته اش به هم تیمی هایش بدهد. مهدی مهدی پور همچنان در قضیه پاس دادن دارای یک محافظه کاری خاصی است و همین قضیه هم مانع ارسال پاس های رو به جلو و خط شکن می شود. برای یک هافبک میانی مثل مهدی پور، ریسک کردن در موقعیت و زمان مناسب موضوع بسیار حیاتی ای است. زیباترین و بهترین پاس گل هایی که ما از هافبک های بزرگ در ذهن مان داریم همواره حاصل از یک ریسک و جرات خاص در یک موقعیت مناسب بوده است. درصد پاس صحیح بالا با پاس های عرضی و رو به عقب خیلی کمکی به بازیسازی تیم نمی کند و در روزهایی که استقلال از نداشتن یک هافبک خلاق رنج می برد، قطعا باید بازیکنی مثل مهدی پور ریسک پذیری خود را بالا ببرد.

استقلال امروز توانست با یک شوت سه امتیازی یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ را بشکند و با توجه به سبک بازی رقبای آینده استقلال این تیم باید ساختار دفاعی خوب خود را به همین شیوه حفظ کند چرا که در بازی های آینده هم استقلال ابتدا باید از گل نخوردن مطمئن باشد. مس رفسنجان و آلومینیوم تیم هایی هستند که با پرس از بالا بازی می کنند و چنین تیم هایی مورد علاقه ترین رقبای استقلال هستتند چرا که استقلال می تواند در بازی با چنین تیم هایی با ضدحملات باگ های بازیسازی اش را بپوشاند. استقلال تا نیم فصل باید با همین شیوه جلو برود و به هیچ عنوان تحت تاثیر مسائل خارج از زمین قرار نگیرد و در نیم فصل هم با اضافه شدن یک هافبک به وضعیت بازیسازی خود بهبود ببخشد. تیمی که 12 هفته پیاپی طعم شکست را نمی چشد و تنها دو گل دریافت می کند قطعا اصلی ترین مدعی برای کسب عنوان قهرمانی است و فعلا باید شرایط را در همین وضعیت فعلی نگه دارد تا در بهترین موقعیت دست به ریسک های بزرگتری بزند... یادمان نرود استقلال قبل از هر چیز به یک عنوان و موفقیت نیاز دارد و اصلا مهم نیست این عنوان و موفقیت با چه مدل بازی و چه نمایشی به دست بیاید. برای زیبا بازی کردن و دلبری و دلربایی از هواداران، وقت زیاد است. الان نوبت گرفتن رای اعتماد از هواداران است و رای اعتماد هم فقط به نتیجه بستگی دارد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستقلال فولاد تحلیل فنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

63 Sporties_fa@1400/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi